zondag 27 september 2015

Vandaag maar geen biertje !!

Miene ingel

Ich geleuf
In eine ingel
Dae euver mich waakt
Dae altied bie mich is
Ziene wach noeits staakt
Dae met mich mei lupt
Mien ganze verdere laeve
Mich altied omringt
En mich ut beste wil gaeve
Ich geleuf
Dat ich dae ingel good ken
Dat dae wet wao ich haen wil
Precies wie ich ben
Ich veul um in mien hert
Daag en nacht
As ich wakker wer fluustert hae gooje morge
As ich sjlaope goan
Huur ich welteruste kiendje, sjlaop zacht


Goeienavond lieve mensen

Tja, dan ga je een dag en nacht op visite, de vorige keer was ik net gevallen, nu heb ik een kater, al eeuwen niet meer voorgekomen dus het moest er een keertje van komen.

Na een lange week met veel drama over Raini's kar, de ex van haar nichtje wilde hem niet meegeven ofschoon ze de officiele papieren had dus moest de politie er aan te pas komen maar toen had hij de accu eruit gehaald en moest ze de volgende dag, weer met politie begeleiding weer helemaal naar Middleburg rijden, was daar toch uiteindelijk die wagen voor het huis, ontzettend modderig en zo, van binnen veel losgetrokken kabels, geen radio meer maar het rijdt en dus hoef ik niet meer, yippie !!!

Druk op het werk, mensen ziek of Etime wat ik vrijdagmiddag weer eens na lang kreeg maar ik had mijn uren en alles is groen dus ja doe maar zei Lori. Ik eerst naar de film op het werk, twee uurtjes die gewoon doorbetaald worden, kaartje kostte een tientje en popcorn gratis maar die heb ik geweigerd, ze hadden alleen die vieze zoute. Film was de allereerste Starwars en ik heb weer genoten.

Gistermorgen reed ik naar Georgia, met achtereen een grote schaal bami, garnalen in cocktail saus en ijs als toetje. Ze waren blij verrast met de maaltijd en we hebben lekker samen gesmuld van alles behalve het ijs, daarvoor was het te laat voor de kids. Ik had voor hen de Cinderella film gehuurd bij Redbox want die is heel mooi, ik had hem vorig weekend gezien.

Na het eten kwam er bier op tafel, ik had mijn eigen twee flesjes Stella Artois meegebracht, en Misty's moonshine die ik de vorige keer al heel lekker vond alleen, nu heb ik er veel meer van gehad, we hadden wat aangenaams om te roken en we hebben veel gepraat. Ook zette Misty haar karaoke machine aan en voor het eerst heb ik gezongen, Annie Lenox's Into the west, of het de drank was of zo, ik weet het niet maar ze vonden het geweldig !!
Ik herinner me dat ik aan de tafel zat en zei dat ik naar bed wilde en het volgende wat ik me herinner is dat ik vanmorgen wakker werd met een leuke kater. Ik heb de hele dag niks kunnen eteh (en dan is het heel erg ) en heb net mijn eerste boterham en een banaan op en een lekker glas mint thee en daar houden we het bij voor vandaag.

Het is hier weer eens super benauwd dus ik houd dit verhaal heel kort, ga zo douchen en naar bed want morgen wordt er gewoon weer gewerkt.


Volgende week meer...liefs...Mariet xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten