zondag 8 oktober 2017

Ik ben een open boek

    Ik wil niet een of twee bladzijden
    Ik wil het hele boek
    Maar misschien Ben ik niet degene
    En Ben jij meer op zoek
    Naar alleen plaatjes kijken...
    Zonder al teveel tekst
    Maar ik wil alle Woorden proeven
    Nee echt, dat is niets geks
    Ik Wil de kleuren voelen
    Van de hele regenboog
    En als jij alleen maar zoekt naar zwart en wit
    Heb ik jou niet op het oog

Goeiemorgen lieve mensen

Weer een week voorbij die zoveel bracht aan happy moments maar ik was ook behoorlijk ziek en niks happy die dagen.

Zondag hadden we een alleraardigste familiebijeenkomst bij Darian, haar schoonmoeder was op vakantie en daar werd dankbaar gebruik van gemaakt. Haar Josh die een ware master met grillen is had lekkere kip en steak,ik had komkommersaladegemaakt op verzoek en als verrassing chocolademousse die helemaal op was.Ian was ook mee, Raini was er, eerst wat gemopper dat zij pas op het allerlaatste moment was ingelicht, Darian wilde het deze keer alleen doen en met Raini is dat een probleem maar we hebben lekker gegeten en het was gezellig. Kelly bleef een paar daagjes bij haar logeren

Maandag had ik het heel moeilijk, slecht slapen en na de lunch op werk ging ik naar huis.
We hadden de week van de customer service mensen dus werden extra in het zonnetje gezet.
Dinsdag kregen we allemaal een mooi tshirt, natuurlijk met at&t erop en woensdag hadden we lunch.

We kregen sandwiches van Publix, verschillende soorten broodmet ham, kalkoen en rosbief,samen met sla en tomaat en het was echt heel smakelijk alleen nadat ik twee sandwiches op had, ze zijn niet zo groot,kreeg ik hele erge hoofdpijn en meldde me ziek.Thuis direct het bed in en slapen, de hele middag, rond zes uur op maar ik had helemaal geen honger en nog steeds deed mijn hoofd zeer dus met moeite een klein kommetje cornflakes en weer naar bed. Midden in de nacht werd ik wakker,heel erg misselijk, overgeven,je weet het wel.

Na een verschrikkelijke nacht moest ik donderdag morgen al om 8.30 bij de cardioloog zijn, ik had vrij en had plannen voor een film en shoppen maar nee.
Bij de cardioloog was alles ok, ik zag dokter Leon niet,hij was laat maar ik zag een assistente die me vertelde dat mijn bloeddruk uitstekend was, dat alle waarden voor slecht cholesterol omlaag waren, dat ik er heel erg goed uitzag en over 6 maanden terug komen.

Ik ging snel weer naar huis, at niks maar dook gelijk weer in bed en heb doorgeslapen tot de volgende morgen toen ik weer moest werken.

Vrijdag morgen ging het maarin de middag was ik op en ging naar huis. Ik was niet de enige, ook collega Steve had hetzelfde probleem, overgeven, misselijk dus misschien toch de sandwiches?

Het is ook nog zo bloedje heet,' snachts nog steeds 23 a 24 graden, benauwd en terwijl ik dit zit te typen loopt het water langs mijn rug en ik heb alleen maar mijn nachtpon aan.

Gisteren voelde ik me slap maar niet meer misselijk dus gingen Susan, Todd en ik yardsalen, we vonden niet veel dus ook even shoppen en ja, ik weerstond weer de verleiding van de kerst koekjes bij Sam's.

Ik moet heel nodig poetsen vandaag, de was is bijgewerkt maar de vloer heeft dringend een sopje nodig. Ik heb alleen maar motivatie nodig eigenlijk maar het is zo warm.

Gisteren hebben Ian en Buddy de tuin gedaan, alle randjes zijn weer strak en wat stompen voor van oude struiken hebben de kettingzaag gevoeld.Het ziet er geweldig uit.

Vandaag is Katrin van Mart jarig,in het verre Kessel, kon ik maar even overwaaien om je te feliciteren maar ik blaas een dikke kus !!

Morgen vieren Annie Everaerts en Kim Wijnhoven hun verjaardag, alvast proficiat en een fijne dag.

Ik ga toch maar even havermoutpap maken,het is al bijna middag en we hebben wat energie nodig, de katten liggen lui en ik ga zo naar buiten op zoek naar een briesje, fijne zondag allemaal.

Mariet

19 opmerkingen:

  1. Hallo meneer / mevrouw,

    Heeft u een dringende lening nodig, of heeft u een herfinancieringslening nodig, heeft u een lening nodig om uw schuld af te lossen? Een lening nodig om een auto of huis te kopen? Zo ja, geen zorgen meer, wij bieden alle soorten leningen tegen een acceptabele rentevoet zonder het krediet te controleren !!! neem vandaag nog contact met ons op via e-mail.

    E-mail: sabinhelps@gmail.com

    Nou bedankt.
    Mr. Karin Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Terima kasih Tuhan ketika saya berpikir bahwa semuanya sudah selesai dengan saya Bunda Rika Rika Anderson datang untuk menyelamatkan saya. Saya Hasna Fadlika dari Jl Kebon Cau No. 125 Jarkata Indonesia. Saya sangat berhutang budi kepada orang-orang yang saya pinjam uang dari geng terhadap saya dan kemudian membuat saya ditangkap karena hutang saya.

    Saya ditahan selama berbulan-bulan sehingga saya diberi waktu untuk membayar hutang saya ketika saya dipulangkan dan dibebaskan untuk pergi dan mencari uang untuk melunasi semua hutang yang saya ambil.

    Saya diberitahu bahwa ada beberapa kreditor online yang sah jadi saya harus mencari karena melalui blog saya saya berulang kali tertipu tetapi ketika saya menemukan Mrs. Rika Anderson, CEO RIKA ANDERSON LOAN COMPANY, Tuhan mengarahkan saya untuk mencari melalui blog karena pertemuan saya dengan ibu benar-benar sebuah mukjizat karena Tuhan telah melihat bahwa saya memiliki banyak penderitaan sehingga dia mengarahkan saya kepada ibu saya.

    Saya mengajukan pinjaman dan setelah beberapa jam pinjaman saya diproses oleh Dewan tanpa jaminan dan dalam waktu empat jam, saya dikreditkan dengan jumlah persis yang saya minta Rp. 50.000.000. Semua ini tanpa agunan tambahan sama seperti saya berbicara kepada Anda sekarang bahwa saya telah mampu menghapus semua hutang saya dan sekarang saya memiliki supermarket sendiri.

    Saya tidak perlu bantuan dari orang lain sebelum memberi makan atau membuat keputusan keuangan apa pun. Saya tidak punya urusan dengan polisi lagi. Saya sekarang seorang wanita yang mandiri dan bahagia dengan keluarga saya. Anda ingin mengalami kemandirian finansial seperti saya, silakan hubungi ibu Rika. melalui WhatsApp +19147057484 atau melalui email perusahaan: (rikaandersonloancompany@gmail.com) Anda tidak dapat memperdebatkan kenyataan bahwa di dunia yang bermasalah ini, Anda memerlukan seseorang untuk membantu Anda menangani gejolak keuangan dalam hidup Anda dengan satu atau lain cara.

    Saya memberi Anda mandat untuk mencoba dan menghubungi Ms. Rika Anderson di alamat di atas sehingga Anda dapat mengatasi krisis keuangan dalam hidup Anda. Anda dapat menghubungi saya melalui email berikut: (hasnafadlika17@gmail.com) selalu bersikap positif dengan Ms. Rika Anderson, dia akan melihat Anda melalui semua tantangan keuangan Anda dan kemudian memberi Anda tampilan keuangan baru.

    silakan hubungi ibu Rika. melalui WhatsApp +19147057484 atau melalui email perusahaan: (rikaandersonloancompany@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In één woord, wauw !! Ik kan niet geloven dat het geld al in mijn account staat. Dankje, dankje, dankje! Je hebt meestal een lange, langdurige en intimiderende klus gemaakt in een zeer aangename en gestroomlijnde ervaring. Ik kan u en mevrouw Karin Sabine Loans niet genoeg bedanken. Mevrouw Karin Sabine Leningen voor het geweldige systeem, en u voor de geweldige service. Jullie zijn allebei best geweldig! als u een dringende lening nodig heeft, kunt u ze e-mailen op sabinhelps@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ocean Credit menyediakan pinjaman Pribadi / Pinjaman bisnis / keuangan perdagangan / impor & ekspor / pinjaman proyek untuk perusahaan dan individu. Kami menyediakan layanan keuangan untuk pertumbuhan bisnis Anda dan untuk kebutuhan pribadi Anda.

    Tanpa jargon, tidak ada biaya tersembunyi
    Proses persetujuan sederhana dan cepat
    Bisnis cepat & pinjaman pribadi didanai hanya dalam 2-3 hari kerja
    Suku Bunga 2% rendah & terjangkau
    Perusahaan dapat menguntungkan atau memiliki laba bersih negatif
    Sebelum kebangkrutan diterima
    Diperlukan pemeriksaan kredit nol
    Individu dengan kredit buruk dapat berlaku
    Jadwal pembayaran yang fleksibel
    CIS & KYC diperlukan untuk semua pemohon pinjaman terlepas dari lokasi / negara
    Durasi Pinjaman dari maksimal 1 tahun - 20 tahun
    Masa tenggang 12 - 24 bulan untuk pinjaman usaha besar / modal kerja
    Pendanaan / Pendanaan Pinjaman tidak terbatas pada lokasi geografis atau negara apa pun

    Kami membangun pembiayaan yang tepat untuk setiap klien, dengan prosedur sederhana, bebas stres, dokumen sederhana, persetujuan cepat, dan jadwal pembayaran yang fleksibel. Untuk keterangan lebih lanjut, silakan hubungi kami melalui email. Dengan penuh keyakinan, kami akan bekerja sama untuk keuntungan semua pihak yang terlibat, Berharap untuk memberikan layanan keuangan terbaik kami kepada semua klien yang terhormat secara global.


    OCEAN CREDIT
    Email: oceancreditfinancial@gmail.com
    Whatsapp: +1-315-284-1764
    Instagram: @oceancreditfinancial
    Twitter: @oceancreditfnc

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinehelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

    Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
    Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  9. echt getuigenis en goed nieuws !!!

    Mijn naam is Mohammad, ik heb net mijn lening ontvangen en deze is overgemaakt naar mijn bankrekening, een paar dagen geleden heb ik een aanvraag ingediend bij de Dangote Loan Company via Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), ik heb Lady Jane gevraagd naar de vereisten van de Dangote Loan Company en Jane vertelde me dat als ik aan alle vereisten zou voldoen, mijn lening onmiddellijk aan mij zou worden overgemaakt

    En geloof me nu, want mijn lening van Rp11bn met 2% rente voor mijn kolenmijnbedrijf is zojuist goedgekeurd en overgeschreven naar mijn rekening. Dit is een droom die komt, ik beloof Lady Jane dat ik de wereld zal vertellen of dit waar is? en ik ga het de wereld nu vertellen omdat het waar is

    U hoeft geen registratiekosten, licentiekosten te betalen, voldoet aan de Dangote Loan Company en u krijgt uw lening

    neem voor meer informatie contact met mij op via e-mail: mahammadismali234@gmail.com en neem nu contact op met de Dangote Loan Company voor uw lening via e-mail Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vrede zij met jullie, en Allah's genade en zegeningen

    Persoonlijke gegevens
    Indonesisch land
    Naam: koningin Jamillah
    Adres: Nusa Lembongan
    Telefoon: + 62856-9328-4991
    WhatsApp: + 62856-9328-4991
    https://twitter.com/queen_jamillah
    e_mail: queenjamillah09@gmail.com
    Het is nu twee jaar geleden dat ik heb getuigd over hoe ik 700 miljoen heb geleend van Iskandar Lestari Loan Company en sommige mensen twijfelden aan mij omdat mijn online fraude-niveau voor jullie allemaal kan bewijzen dat Bunda Iskandar geen frauduleuze geldschieter is. heeft me nog een ding gegeven om over te lachen, want na het voltooien van de maandelijkse aflossingen van de lening die ik leende voordat ik mijn moeder smeekte dat ik verder wilde gaan met mijn bedrijfsuitbreiding, gaf ik 2,7 miljard op na het doorlopen van mijn juridische procedure de transactie werd goedgekeurd door de autoriteiten en binnen drie dagen was de juridische procedure om mijn lening naar mijn Bank Rakyat Indonesia-rekening te kanaliseren, gemakkelijk gerealiseerd. Ik heb geen uitdaging bij Bank Indonesia omdat mevr. Iskandar en het managementteam van ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY worden beschouwd als legitieme geldschieters, dus er is helemaal geen probleem voor financiële hulp.Neem vandaag nog contact op met ISKANDAR Lenders
    e_mail: [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    Moge de vrede, genade en zegeningen van Allah ook met jou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil Karin Sabine-leningen voor mij een lening van € 7000 waarderen. Als je een dringende lening nodig hebt, zorg dan dat je niet wordt opgelicht door nep-geldschieters en solliciteer via een echte kredietverstrekker via e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  13. My 23,000 euros loan has just been granted, thank you very much LAPO MICRO FINANCE . I will talk about your services with people around me who need a loan or financial assistance because I am impressed by your quick response .if you need a loan Do not hesitate to contact a real legal lender with 100% guarantee : E-mail: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Assalamualaikum

    Mijn naam is Kartika Fitri (kartikafitri74@gmail.com) uit Bogor (Indonesië), tijdens de Covid19 Pandemie had het bedrijf van mijn man schulden omdat hij het niet kon bijhouden, dus ik zocht online hoe ik een persoonlijke lening kan krijgen omdat ik geen onderpand heb, ik heb contact opgenomen met verschillende bedrijfsleningen maar het blijken oplichting en oplichting te zijn nadat je ze geld hebt gestuurd, je zult niets meer van ze horen

    Dus ik zag een bericht van Mahammad Ismali (Mahammadismali234@gmail.com) over een lening van Dangote Loan Company Via e-mail: Dangotegrouploandepartment@gmail.com met 2% rente op leningen, dus nam ik contact met hen op volgens hun procedure en ik kreeg mijn lening IDR 500.000.000,00 ( 500 miljoen) werd goedgekeurd en aan ons overgedragen

    Ik wil Dangote Loan Company en ook Mahammad Ismali bedanken en ik zeg je voor altijd, mijn advies aan iedereen die dit leest, verspil je tijd niet meer aan het zoeken naar leningen waar je contact opneemt met Dangote Loan Company en ik zweer met mijn leven dat ze echt zijn en rechtmatig

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede dag, ik ben nu zo blij omdat ik vandaag mijn lening van € 29.000 heb gekregen van dit goede bedrijf LAPO na verschillende oplichting van verschillende cheaters, je kunt ook contact met hen opnemen als je een snelle lening nodig hebt, neem nu contact met hen op via deze e-mail: lapofunding960@gmail .com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bent u op zoek naar een directe lening? Ons bedrijf werkt op heldere, flexibele, transparante en begrijpelijke voorwaarden. Door de economische vertraging (recessie) bieden wij in de meeste landen van de wereld zeer lage rentetarieven. Misschien heb je enige geloofwaardigheid. Ons bedrijf biedt nu een goedkope lening met rente aan. Heeft u geld nodig om uw bedrijf te ontwikkelen? Of misschien heeft u geld nodig voor persoonlijke doeleinden? Neem nu contact met ons op, wij bieden juridische leningen aan particulieren met een rentepercentage van 3%. Geïnteresseerden kunnen contact met ons opnemen via e-mail: Dellastaylors@yahoo.com of WhatsApp via telefoon +1 (209) 251-1529.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. U zoekt een zakelijke lening, persoonlijke leningen, hypotheken, autoleningen, studieleningen, schuldconsolidatieleningen, ongedekte leningen, risicokapitaal, tegen een lage rente en een betaalbare rente van 2%. Beantwoord ons per e-mail: (richardcosmos5@gmail.com) Groeten.

    Dringende lening aanbieding.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hello guys, I just want to recommend good loan company where I got a quick loan of $46,000.00 via their email where I was looking for Loan to pay my bills/debts and move on with life then a friend gave me this company details which I contacted through this Contact email: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen