zondag 7 oktober 2018

Het strand roept mijn naam

De zon, de wind

een zwoel briesje op mijn huid

maar dan kippenvel

van een zo ontzettend mooi geluid

jouw liedje op de radio

ik huil in stilte

terwijl ik geniet

ook dat stille verdriet

maar dan verdringt de liefde voor jou

mijn ijzige, eenzame kilte



Goeiemorgen lieve mensen

Allereerst een hartelijk gefeliciteerd richting Limburg waar mijn lieve vrienden May en Ton opa en oma zijn geworden afgelopen van een heel mooi meisje, lekker genieten en ook proficiat natuurlijk voor de kersverse mama en papa van Laura !!

Hectische week, overwerken, laat thuis, geen zin om te koken als het zo laat wordt, mijn week in een notendop.

We hadden customer service appreciation week, de week dat onze werkgever laat zien hoeveel we gewaardeerd worden en dat is altijd best wel leuk. We krijgen kadootjes - een mooie schrijfmap met pen, niet ieders ding natuurlijk -, we krijgen lunch - het eten op donderdag was Italiaans en vooral het toetje was heerlijk - we mogen ons verkleden, we krijgen snacks en er worden spelletjes gedaan. Nu is bingo erg leuk maar als je dezelfde tijd aan de telefoon bent met een klant die in je oor schreeuwt dan let je niet echt op zodat mensen due niet aan de telefoon hoeven te zijn met alle prijzen gaan strijken, och wat maakt het uit al had ik ook heel graag die Kindle Fire willen winnen.

Ik heb ondertussen nog wel over mijn verjaardag nagedacht en heb besloten mezelf een abonnement op de dierentuin kado te doen. Ik ga het pas kopen na mijn verjaardag want als je 65 bent is het goedkoper maar ik weet zeker dat ik geregeld naar de zoo zal gaan en in 3 keer of zo heb ik het geld eruit.

IK heb het er gisteren nog met Darian over gehad, over een feestje toen ik naar haar toe ging om te zwemmen.  Josh zwemt, vier en een half, nu zonder zwemvest, geen nette schoolslag of zo, meer op zijn hondjes maar het werkt, hij blijft goed boven water en springt gewoon in het diepe. Julius is nog lang niet zover, hij wil zelfs niet met zwemvest in het water, alleen op de arm en dan klampt hij zich echt aan je vast, komt wel

Doordat de dagen iets koeler, maar nog altijd 30 graden, en de nachten iets langer en koeler zijn was het water niet heel warm, het was een beetje kil toen ik in het zwembad stapte maar heerlijk verfrissend met zwemmen. Ik zwom best lang en ging toen even met grote Josh naar de supermarkt. Hij heeft een ongeluk gehad met de auto, de auto is in de garage, er was voor 4000 dollars schade aan en nu heeft hij geen vervoer. Zijn baas zorgt voor vervoer naar werk etc maar even een boodschapje doen dat is wat anders.

Rond zes uur was ik weer thuis, toen snel wat koken, steak en sugar snaps (peultjes) en toen lekker optutten om uit te gaan. Nou ja optutten is teveel gezegd, gewoon legging met mijn nieuwe Beatles tshirt want de mannen speelden in een bar bij het vliegveld waar ik nog nooit was geweest.

Zoals ik al zei, aangezien ik eigenlijk niet wilde gaan, ik kan toch niet thuiszitten als ik weet dat jullie ergens spelen. Het was toppie, alleen de drankjes waren belachelijk, ik moest drie dollars voor een blikje cola betalen maar tot mijn grote verbazing zei en man die ik echt niet kende terwijl hij een hele kan bier afrekende, ik betaal ook voor haar coke.

Ik kon maar tot middernacht blijven want vanmorgen had ik veel te doen, dat wist ik. Het werd uiteindelijk toch half een, ik wachtte tot de set over was en Ricky was zo aardig me naar mijn auto te brengen... Volgende week spelen ze op vrijdag maar als er nog steeds overwerk is moet ik tot zeven werken dus ik weet het nu nog niet maar ik weet dat ik niet weg kan blijven hehe.

Vandaag dus Amelia Island, voor mij 50 minuten rijden en ik ben er nog nooit geweest. Het was gepland als een bijeenkomst voor de Nederlanders in Jacksonville maar heel veel mensen hebben afgehaakt vanwege van allerlei redenen. Ik ga gewoon lekker toch en ik verheug me op het strand want we hebben lunch in een restaurantje direct aan de oceaan en dan naar een jazz festival, ik zie liever Vynl maar je kunt niet alles hebben .

Ik ga lekker douchen en dan is de grote vraag weer, wat trekken we aan vandaag, keuze zat al heb ik afscheid moeten nemen van mijn bikers jack gisteravond, ik wilde het dragen gisteravond maar toen ik het uit de kast haalde viel het bijna uit elkaar, heel raar.

Nou ik ga ervan tussen, fijne  weeken jullie horen wel hoe het was

Liefs van Mariet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten