zondag 23 oktober 2016

Kort maar krachtig

Doezend vlinders – doezend bie-je
Zoemen zacht in miene boek
deinend op diene muziek
Ze vertelle van kusse and sjtrelingen
Van hoe-se in mien oere fluusters
Van hoe ich oerenlang in dien auge kiek

Van lange nachte en sjpannende daag
And wachten toet alles werkelikheid wuurd
Van dien handj in de mien
Van bloome die aope bleuje
Van geuren die os vervulle
Van dit had altied al motte zien

Goeiemiddag lieve lezers

Ik ben net thuis van een dagje Georgia, ingekort want ik voel me een beetje miserabel, niezen, snotteren en zo en het was er gewoons ineens vanmorgen.

Gisteravond was het super laat zoals altijd daar en ik ging nog naar buiten voor een laatste sigaret en een laatste blik op de immense sterrenhemel, je zag de hele melkweg en het was frisjes, misschien eventjes to koud voor een vrouwtje op blote voetjes en in pyama, wie weet

Het was hemels in every way, weer lange gesprekken met Kelly, Misty die meestal niks zei want ze volgt niet alles zo goed en ik was verbaasd dat ook zij zo lang opbleef.

In het begin van de week had ik April al gevraagd of Ravyn mee kon maar dat ging niet, ze zou bij een vriendinnetje blijven slapen maar ineens toen ik donderdag thuiskwam was Ravyn er. Ze ging vrijdag al naar Kelly omdat Misty toch in Jax zijn moest, wel prettiger want op de nieuwe matras met een kind dat niet echt rustig slaapt beroofde mij ditmaal ook van nachtrust.

Ze gaan vanmiddag naar een kinderfeestje, een plaats waar allemaal trampolines zijn dus ik dacht, niets voor mij en kwam al naar huis. Na het feest komen ze allemaal hier eten, idee van Raini natuurlijk, ook Darian en Josh en kids.

Susan moest maandag naar de therapie en ik bracht haar, mijn vrije dag en daarna heb ik gewoon niks gedaan, wat heerlijk kan dat zijn !!

De hele week was het beduidend minder druk op het werk en we hadden zowaar op woensdag middag een vergadering van een uur en dat is echt al een hele tijd geleden weer. Ik scoorde goed op Uverse verkopen dus hopelijk levert dat een aantal dollars op in een maand of zo, niet veel maar wel leuk erbij als ik tenminste mijn percentage haal want anders, niks in het potje.

Ook zijn de onderhandelingen voor het nieuwe 3 jaar contract met de vakbond afgelopen, het concept ziet er redelijk uit en ik heb dus voor gestemd. Als het doorgaat krijgen we een betere loonsverhoging dan to nu toe in al die jaren dat ik werk, een dollar per uur mensen, dat is me toch wat !!

Todd is goed ingeburgerd en mijn Hollandse appeltaart werd goedgekeurd door hem, in ruil mocht in zijn kokostaart proeven, heerlijk.

Deze week was het precies 10 jaar geleden dat Martin mij ten huwelijk vroeg, tijdens een etentje en later deed hij dat nog eens over in maart van 2017 op het vliegveld toen ik aankwam.

Ik houd het kort vandaag, Raini moet naar de winkel om dingen te kopen voor vanavond en mijn hoofd is niet echt op zijn best vandaag, misschien toch een borreltje teveel ?

Volgende week meer....liefs van Mariet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten